Mar 28, 2011

I was taken by Someone =)

on 26 March 2011, 9.52pm officially aku menjadi gilfriend kepada si dia ni. da lama da kenal dia ni mmg lama sangat2 sejak dr form1 lagi. tp dulu time sekolah cuma pandang2 cmtu je. dan ktorang x boleh nak bertembung lama2 sebab mesti akan begaduh. betul la ckp orang tua, selalu gadoh kang lama2 bercinta, tup2 jadi plak kt aku. 


da lama sebenarnya hidup aku single lebih kurang 2 tahun gak la. pas clash dulu mmg rasa da penat sgt nak bercinta lagi. mungkin time tuh hati betul2 da tertutup untuk sapa2. tapi sekarang ni Alhamdulillah aku boleh terima someone dlm hidup aku. mungkin aku fikir sampai bila nak cmni kn, apa salahnya mencuba. kalau jodoh x kemana. jodoh x kan dtg sendirinya tapi kita pn kena mencari jgk. cuma takdir tu, dtgnya dari yang berkuasa saja. kita hanya mampu merancang, Tuhan menentukan. aku sendiri on x percaya aku dah couple. maybe sbb da bnyk kali cple clash je kot, oppsss ! hehe. walaupn tgk aku ni mcm tade perasaan apa2 tapi dlm hati hanya aku je yg tahu. 


aku pn x tahu cmne kami boleh tersangkut. mungkin sebab ktorang pernah rapat dulu then, tiba2 putus cmtu je. skrg ni da ade fb mula la rapat blk. die ade num aku, aku pn ade num die. ktorang pn selalu msj n call and last bercinta hehe. aku rasa mcm tak disengajakan bercinta ni tapi aku pn sbrnnya nak cple n dia pn cm aku gak. cuma masing2 malu nak luahkn. one day, aku n dia pn luahkn la apa yg di rasa dulu smpi skrg dan dia pn mengambil masa untuk memberi jawapan. dan akhirnya pada tanggal 26 march kami pn couple. i was shock ! mcm org giler tp seronok kerana ade yg sygg. lepas ni x leh nak gatal sgt nmpknya.. hahah. 


kitorang mmg 1 kepala, open minded and ada la persamaan dan itulah yg membuatkn ktorang sampi la jd skrg ni. 
aku harap relationship ni akan kekal selamnya. aku menhrapkn yang dia akan sayang aku dan aku pn sayang dia. Insyaallah aku akan jadi yg terbaik dan menerima dia seadanya. 


I LOVE HIM. 
*x boeh mention nama nnt kantoi plak hehe. surprise !! hahaha xoxo

No comments:

Post a Comment