Mar 28, 2011

busyyy !!

Minggu dan bulan yang teramat sibuk sangat. 


minggu tok hantar assignment, bulan tok presentation gak.
YaAllah sebuk giler aku rasa. aku rasa mcm x cukup waktu je bg aku. keje bnyk lg yg berlambak. nak hantar dlm masa yang terdekat ni. walaupun keje bnyk tpi relax je.. wake up asilah ! nak final da ni. perghh! x sabar nak habiskan diploma ni. lagi 2 sem je. sabar2


aku pn apply tok jadi JPK (jawatankuasa perwakilan kolej) saja je apply. org apply aku pn gatal sama hehe. x la, aku nak gak try jadi org yg penting ni. nak timba pengalamn. nntda habis tade la aku cm terkontang kanting. at least ada la benda yang aku tahu dan camne nak buatnya. aku da lepas da interview, tinggal manifesto je. x tahu nak membebel apa ni. malu aku di buatnya. dan apa yang paling aku suka ialah ktorang tade pilihanraya so dlm erti kata lain menang tanpa bertanding. tapi x tahu gak sebab pihak atasan mcm ckp yang ada yg dpt ada yg x dpt. tu yg wondering smpi sekarang. kalau la dpt JPK ni insyaallah.. nmpknya aky kena usaha lebih la ni. aku kena pandai bhagi study ngn bertugas. aku tanak pelajaran aku pn terabai sekali. aku nak buktikan yg walaupun ointer aku rendah tapi aku dpt naikkan pointer walau busy cmne sekalipun. aku kena kuatkn semangt dan jgn mudah putusa asa. 

aku harap sangat yang aku dapat tempuhi semua ni dgn menggunakan kekuatan fizikal dan mental aku. 

No comments:

Post a Comment