Mar 11, 2011

happy birthday my dear !

girl. happy birthday to u. !
saje update this entry for u awl sangat sbb lps ni bnyk keje nk buat so x sempat nk update. 
da besar da kn ? so jaga la diri baik baik. jangan persiakan hidup kau selama 20 tahun yang telah terbina ni. 
be a good girl, daughter and sister. x payah la selalu sangat bergaduh ngn siblings, masing2 nak membesar kn. jadilah seorang insan yang berguna. hormat parents and bagi diorang happy because have daughter like u. be your parents proud with u. jangan lupakn diorang and the most important is dengar ckp diorang and jangan bergaduh ngn diorang keyh.
pasal hati kau jangan la fikir sangat. kalau ada jodoh, x ke mana pn. bnyak2 kn berdoan semoga kau dan die kembali bersama atau pn kau dapat yang lebih kebih baik dari dia. seorang yang boleh jaga, sayang, cinta, hormat kau dan boleh membimbing kau ke jalan yang benar. banyak lagi lelaki kat luar sana yang nak kan kau. cuma kau kena bijak memilih la. jgn pilih yang salah da la ye. dan semoga relationship kau yg lepas ni akan bawak kau sampai ke jinjang pelamin serta ke akhir hayat. aku di sini hanya mendoakan yang terbaik tok kawan aku
one more thing is our relationship. kite da kenal since secondary school lagi and i know much about u. kite da macam siblings da. kau sedih aku sedih kau happy aku turut happy. aku berharap hubungan kita x kan terputus di tengah jalan. aku nak kita berkawan sampai the end of the world. aku sayanggggg kau sgttt2. apa2 masalah kita luahkan sama2. dan aku sygkn relationship ni. aku sebagai kawan mendokan yang terbaik untuk kawan kawan yang aku cintai. 

SWEET 20 SAYANGGG ! HAPPY BIRTHDAY, MAY GOD BLESS YOU. :)




On your birthday,
I wish for you the fulfillment
of all your fondest dreams.
I hope that for every candle
on your cake
you get a wonderful surprise.
I wish for you that
whatever you want most in life,
it comes to you,
just the way you imagined it,
or better.
I hope you get as much pleasure
from our friendship as I do.
I wish we were sisters,
so I could have known you
from the beginning.
I look forward to
enjoying our friendship
for many more of your birthdays.
I'm so glad you were born,
because you brighten my life
and fill it with joy.



Happy Birthday !






I Love U Babe !!

No comments:

Post a Comment