Oct 2, 2012

Assalamualaikum.


Bersediakah aku untuk melalui fasa perkahwinan? jika di lihat pada umur dah boleh nak berkahwin tapi dari segi mental dan fizikal bersedia ke? aku sedang mencari kekuatan untuk menempuh fasa yg lebih serious lagi. jika sudah sampai jodoh, apa nak di tunggu lagi. benda baik jangan di lengahkan. aku harus bersedia mental dan fizikal bermula dari sekarang. siapa yang taknak berkahwin kan. sekarang aku harus mencari, menilai sesorang yang akan bergelar suami dan bapa kepada anak aku nanti. aku taknak sorang suami yang tidak menjalankan tanggunjawabnya, kerana aku takut akan bencana yg akan berlaku kelak. jika seseorang itu betul2 sesuai dan mempunyai ciri2 yg diperlukan dalam hidup dan Islam maka aku bersedia untuk dijadiakn isteri kepadanya. apa yg hanya aku lakukan adalah berdoa supaya aku di pertemukan jodoh yg terbaik dariNya. aku tahu pasti akan ada keajaiban dalam diri dan hidupku. semoga apa yg di impikan tercapai jua. supaya setiap apa jua keputusan yg dibuat adalah keputusan yg paling terbaik untuk ku. semoga aku diberi petunjuk :)



No comments:

Post a Comment