Apr 28, 2012

Finally

Assalamualaikum :)

dah lama x meninjau kesini. ye la, malas gilaq nk buka blog ni dan menaip. tp sy gagahkn juga untuk menaip skrg ni.
nak bagitahu ni, sy sekarang sudah ada di rumah sampai bila2. ini kerana i'm officially ulumni UiTM Merbok, Kedah. akhirnya penat lelah selama 3 tahun berakhir juga, sy bukan lagi pelajr UiTM Merbok lagi. rasa lega sbb dah berjaya menghabiskan dgn jayanya.

result? ermm, Alhamdulillah.. walaupn x mencapai kepuasan tapi bersyukur dgn apa yg ada. at least, apa yg dapat sekarang ni adalah dari hasil usaha sendiri dan bukan dengan kerja yg tidak elok. yg berjaya pn tp pada mulany buat benda yg x elok dan satu hari nnt mesti akan dapat belasannya juga. jika dapat sikit sekarang, satu hari nnt mesti akan ada kejayaan. semua yg terjadi ada hikmahnya. *ini tiada kena mengena dgn sesiapa ye :)
sy terima saja apa yg ada. yg pasti tade gagal. semua yg sama batch dah kerja kita sorang2 belajar lg hehe.

ye, sapa kata x rindu dgn UiTM Kedah dan zaman belajar ? mesti akan merindui setiap saat semasa berada di sana. rindu dalam class, bergurau dgn classmate, hangout dgn gilfrend, rindu loyar buruk dgn lecturer, rindu gaduh2 dgn budak2 laki classmate, haihhh macam2 la. kadang2 ada la merungut tp tuh yg membuatkn kita belajar dan mengenali erti kehidupan dan persahabatan. classmate dah jadi mcm adik beradik, semua rahsia kongsi bersama *tade la semua. sapa yg cari gaduh ngn salah sorang antara kitorang siap lah. kitorang dah kenal perangai masing2. cakap belakng tih biasalah tp lama2 baik juga. rindu yg teramat sgt ngn mereka semua. nak buat pengakuan yg sy menangis time nk berpisah hari tuh hah. peduli la nk ckp apa yg penting aku syg akan persahabatan ni dan aku sanggup menangis sbb dorang. okay, sedih dah. pasni x jumpa dah huwaaaa!

okay, kesat air mata sat. ha,satu lagi rindu akan dgn JPK. JPK pulak akan dirindui sbb kita sama2 tempuh dugaan dalam buat pelbagai aktiviti bersama2. kita semua tahu akan kepayahan yg di tanggung dan tuh yg jadi pengalaman dalam hidup. baru aku tahu betapa penatnya dan rasa mcm family gak sbb kita sama2 buat kerja, kita rasa kesusahn bersama dan aku rasa bertuah sbb berkecimpung dlm JPK ni. banyak pengalamn yg di timba.

baiklah, panjang gak ye sy menaip. penat plak. yg penting sy akan merindui KEDAH. banyak kenangan yg tercipta di sana. semoga kita jumpa lagi ye Kedah :)

ok lah, sampai di sini dulu. tgk lah, mlm kang update lg ye. Take care guys. *HUGS KISS*

 
Will be miss you UiTM Kedah :)

*jumpa time clearance nnt 

No comments:

Post a Comment