Jan 12, 2012

Lega. Penat

akhirnya event minggu ni selesai gak. alhamdulillah selesai dgn jayanya. akhirnya penat lelah minggu ni berakhir gak. dgn baliknya pukul 2 3 pagi. pastuh class pkl 8 dgn testnya lgi. fuhhh! x boleh nk gambarkan cmne. sungguh penat dan rasa mcm nk mati setiap 4 malam berturut-turut blk pkl 2 pagi.

dengan setelnya SUKOL ni, hilang sikit beban skrg ni. lps ni mmg ada event yg besar tp aku rasa this event make me feel want to die. harap lepas ni meeting dah x balik pukul 2 3 pagi dah. x larat dah weyyy!.

dalam ngn busy cmni ngn sakit badan lah, sakit kepala la tolong jgn buat aku angin ye. kang silap2 lain plak jadinya. aku dah tekad dah even busy cmne pn kena tahan gak walaupn ada problem yg melanda kt diri aku ni. kadang2 ngn masalah personal membuatkan aku tension samapi nk give up dah. aku tanak dah jadi panas baran lg. yang aku nak hanya support dan tolong temankan aku di kala kesunyian, kesedihan, kerinduan, dan apa2 la. rasa mcm dah keluar topic. kesah plak aku. kbai!

No comments:

Post a Comment