Dec 7, 2011

sorry

Sorry la sebab buat kau cmtuh. tade niat pn nk ingkar arahan tapi kau kena la bertimbangras sikit keinginan ktowg. kau jgn nk terlalu pikirkn apa yg org kata kt kau. aku tahu kau tension sbb nnt kau akan di kecam ngn org atsan kau sbb tuh kau lepskn kt ktowg. sorry la sbb ktowg pijak kepala kau. ktowg pn buat slah gak tapi aku ras x perlu kot kau nk memperbesarkan benda ni. yang penting semua da setel. so, diam je la. jgn nk bnyak bunyi sgt la. dan satu lagi jgn la buka pekung di dada sampai smeua org kau nk cerita masalah kau. ye, aku tahu ktowg di antara org yg paling di minati semua sbb semua org yg kt situ bercakap pasal ktowg, buruk pn ktowg, baek tuh aku x thu la mane hilangnya. terima kasih la sebab bercerita kt sana sini apa yg terjadi antara kita. aku rasa benda ni boleh setel antara kita je kot. so, aku minta maaf la sbb buat kau menangis teresak esak. minta maaf la sebab kau dpt budak2 mcm ktowg ni yg selalu pijak kepala kau. kbye.

No comments:

Post a Comment