Jul 29, 2011

Happy Fasting People

pejam celik nak puasa dah. around 2 days nk puasa. dan ini kali ke 3 aku berpuasa di kedah. tape la, da biasa da ngn suasana puasa kt sini. sebenarnya cuti lama dari hari khamis sampai la isnin. sebab hari isnin firsr puasa kt sini mmg da lumrah cuti. semua balik sambut 1st puasa ngn family tp aku n de geng sje je yg puasa di sini. jauh 1 pastu class hari ahad tuh x di ganti so trus proceed je la. mls la nk ganti class 3 jam bnyk kali. penat la. yang lain tuh nk gembira ngn family so x kesah la kena ganti pn. 

Semoga puasa tahun ni mendapat lebih bnyak berkat untuk aku. dan aku harap aku boleh jalani hari2 puasa ini dengan penuh semangat dan mendapat syafaat. heee

* x sabar nak raya la even kejap pn kena abeskan raya kt umah gak. x kire ape pn kena raya gak haha. dan harap2 dapat beraya bersama boyfriend heee.

No comments:

Post a Comment