Nov 15, 2010

Cuti baru bermula

Aku bru je abs exm semalam Dan ni la saat saat yang di tunggu iaitu cuti semester ! da la batch aku je yg last sume da seronok ngan suasana rumah diorang. jelez ! dan ade sedikit gangguan untuk aku study. sunyi sepi je rase. cuti ni pn x lame dlm sebulan lebih kot. bln 1 masuk blk.ermm, sedang memikirkan ape yang hendak di buat cuti ni. ahah ! aku da dpt job ngn free tnpa di cari. dan job itu adalah babysitter. grrr ! tu je la yg aku buat lau aku kt umh. menjga si kecik tu. xpela, ade gk bnde yg nk di buat selain menghabiskan tenaga untuk tidur dan mkan. bile ade mase terluang je baru aku keluar, hah, ade ke mase terluang aku ni ? whateve la. okey la, hope cti ni u'll mempergunakan dgn sebaik mungkin. jmpe d next sem. sem 4 da weyh ! giler x caye aku. da besar rupenye. hahah.. insyaAllah.. ;)

No comments:

Post a Comment